hur länge orkar man stå ut egentligen?

att känna denna klump i magen. att känna dessa tårar som rinner på kinderna å aldrig tar slut. denna hemska panik som sprudlar runt inombords. åh bara bli helt galen å inte veta vart man ska ta vägen. precis i denna sekund som ja skriver detta så känns verkligen allt bara skit. rent ut sagt ett jävla helvete. hur kan ett humör som vart på topp hela dagen gå ner till botten på en sekund.? i dag alltså onsdag eftersom att klockan e efter tolv hade min pappa fyllt år om han var i livet.






PAPPA JAG SAKNAR DEJ. KOM TILLBAKA. ORKAR SNART INTE LEVA MER UTAN DEJ!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: J

Massa kramar

2008-10-22 @ 00:35:29
Postat av: Henke

Angel..jag vet att just idag är en dag som inte är som alla andra. Din pappas födelsedag. Och säkert har du en massa minnen och tankar från andra födelsedagar och tillfällen - som kommer upp just den här dagen. Saknaden efter någon som man tycker mycket om kan vara jättestor, men det är tillåtet att sakna. Det är också tillåtet att fälla en och annan tår. Men, jag vet att du har en massa roliga minnen från din pappa och jag tycker du ska tänka på dom minnena idag. Ta bara den fina semesterbilden här - man riktigt ser hur relaxad han är, sol och semester. Var kan den vara tagen? Jag har ingen aning men jag gissar någonstans vid Medelhavet?



Jag förstår att panikångesten är fruktansvärd när den slår till, från ingenstans - helt oannonserad. Men, jag är säker på att du kommer att segra över den. Du är starkare, och du kommer att klara av den :)



Jag skickar ett stort grattis till din pappa via cyberspace och en stor kram till dej via bloggen :) Det ordnar sej ska du se :) Kram



2008-10-22 @ 08:31:02
Postat av: Du vet vem!

Du gumman du vet att jag också är/var jätteledsen idag. Jag har fått ta på mej en mask så ingen ser det på jobbet men bakom masken är jag också jätteledsen idag. Du och jag får göra det bästa och försöka trösta varandra så gott det går. Tänker på dej mycket. Vi får höras i kväll! Kram

2008-10-22 @ 19:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0