Host host

det blev inget somna om för min del inte. kajsa vaknade nämligen ovanligt tidigt i dag. så nu har jag gjort frukost till henne. hennes favoriter mackor med makrill file i tomat sås på. så nu sitter hon i soffan å äter frukost och tittar på barn programmen å jag passar på att blogga igen. snart skall jag börja göra mej i ordning, sen så skall vi åka bort till willys så att ja kan ta årets influensa spruta. sen så skall vi åka till backa plan å köpa en halloween dräckt som jag kan ha på mej på lördag när robin på mitt jobb skall ha halloween fest. tror det kommer bli jätte kul. nu sitter kajsa här och hostar så nu får jag gå å ge henne host medecin. så ha en bra dag allesammans.

puss o kram skumbanan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0