God morgon mina änglar!


En ny vaken Sanna.


En liten efterlysning till John blund. Vart var du inatt? Dålig stil att missa mej å låta mej ligga sömn lös hela natten.
I dag skall jag ha en piss tråkig städdag hemma. Men vadå sånt behövs i bland. Åh om det är fint väder när mammsen slutar kl tre så ska vi åka ut till särö västerskog å promenixa. Mitt humör är som vanligt nere i botten. Men jag börjar vänja mej nu vid bitter fittiga Sanna. Går å väntar å väntar på ett besked också. Vill bara ha ett ja eller nej?! För det är så jobbigt att inte veta. Jag hoppas ju självklart på ett ja. För då har jag i alla fall något kul att se framemot. På Lördag är det halloween fest hemma hos en kille från jobbet som heter Robin. Skall bli himlans kul. Alla underbara arbetskamrater kommer ju att vara där. Men va fasiken ska jag klä ut mej till? Någon som har nåt förslag? Jag å lillbrosan skall åka till buttricks i veckan å kolla om vi hittar nåt att klä ut oss till. Lillbrosan jobbar ju med på willys så han ska också med på festen. Annnars så är det ovanligt fint höst väder i dag. För dom senaste dagarna har det ju bara regnat å regnat.
Usch nu fryser jag. Får hoppa ner under täcket igen å kolla på nån film å försöka sova lite eftersom att jag inte sovit nåt i natt. Ha en underbar dag på jobbet alla. Vi hörs senare.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Henke

Hoppas du kan sova en stund nu på förmiddan :)Och ute i Särö Västerskog är det ju jättefint, hoppas ni får en nice promenad båda två :) kram

2008-10-27 @ 10:06:01
Postat av: Mammsen

GRATTIS ÄLSKLING

2008-10-27 @ 17:45:44
Postat av: Johan

du e så himla söt =0)

2008-10-28 @ 22:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0