Go kväll

I dag har jag vart hemma hos min mamma och ätit kycklingenchalada. Det var mycket gott. Tack för tipset Johanna. Varför har jag inte ätit det tidigare. Det var en bra fråga. Annars så är väl inte livet på topp direkt. Men det är ju inget ovanligt när det gäller mej. För som sagt jag är ju en bitterfitta. I måndags fick jag också reda på att jag måste flytta hem till mammi igen. För killen jag hyr lägenheten av behövde ha den tillbaka. Så nu får jag börja om på nytt igen. Men på ett sätt kan det vara skönt att bo hemma med. För det rummet jag får hemma hos mamma är alldeles nyrenoverat. Så där är det ju ett plus i alla fall. Men jag hoppas att på att jag hittar en lägenhet snart. För jag vill inte bo hemma tills jag är 50. I helgen är det kalas hos min lilla kusin Rebeca. För i morgon fyller hon 15 år. Och Bettan fyller 21 år. Så grattis på er. Jag ringer å säger grattis till er i morron. Jag lovar ska inte glömma. Min mamma har blivit blogg beroende.
Så glöm inte att besöka hennes blogg. Glöm heller inte att kommentera.


http://anci62.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Tommie

Ah det låter ju jätte gott :) nää sluta säga så du e ingen sån.. Man kan inte va på topp hela tiden, men iom att du kommer flytta hem så slipper du ju tvätten å så juh ;) hehe puss

2008-10-02 @ 20:08:39
Postat av: Henke

Angel, du ska se att det fixar sej detta med lägenheten - nu står du ju i en massa köer och det är ju en bra början. Så visa ditt intresse för allt som verkar bra och är ledigt så kommer det en dag då du blir erbjuden en fin lägenhet som är bara bara din alldeles egna ;) Nu måste jag kolla Ankis blogg :) kram

2008-10-02 @ 20:33:35
Postat av: mr bäver

Bäver, bäver i skogen där - alla undrar vem han är. Har han svans och går han på dans? Alla undrar och ingen vet, är han en bäver eller bara en get :)

2008-10-02 @ 20:35:30
Postat av: Marie

Har ingen kommentar till just det här inlägget. Ville bara tala om att jag har hittat hit till din blogg. Har blivit tipsad av både din mamma å min dotter/din vän Angelica.Tänker titta in här emellanåt å följa dina tankar mm.Kanske kan jag stötta dig när du mår dåligt eller uppmuntra dig i dina framsteg.Hoppas det.

Kram Marie

Ps.Ifall du inte redan har sett det, så skrev jag en kommentar igår till inlägget om din pappa.

2008-10-02 @ 22:03:49
Postat av: jojjo

hihi vaa bra att ni gillade de:P d e väl ok att flytta hem igen:P få hemlagad mat varje dag:D pöss på dej:p

2008-10-02 @ 22:31:55
Postat av: VEM ÄR MR BÄVER??

BÄVER???

2008-10-02 @ 23:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0