Fuck day

I dag har det varit en rent ut sagt fuck day. Har inte gjort ett skit i dag. Bara legat på soffan å kollat massa film. Men har varken haft nån ork eller lust att hitta på nåt. Allt känns så tråkigt här i livet. I morgon börjar jag kl sju, segt. Men jobbar bara 7-9.30 å sen skall jag vara hos läkaren kl 10. Får se va hon kommer fram till denna gången. Jag orkar inte ha det så här längre. Jävla depp bitter fitta e vad jag e. Känner mej så ynklig å liten. Åhhhhhhhhh...........................






Kommentarer
Postat av: Mammi

Håll ut gumman, Älskar dej!

2008-10-13 @ 18:26:43
Postat av: jojjo

vi ses imon gumman ja blrjar osså 7!! pussss

2008-10-13 @ 18:30:42
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Bettan

De kommer ordna sig ska du se, jag finns här för dig bara att höra av dig när du vill älskar dig :)

2008-10-13 @ 22:19:08
Postat av: Gunnel L

Jag läser din blogg och blir SÅ ledsen för att du mår så dåligt. Du..den glada goa Sanna, som du alltid varit...SKALL inte må så här nu (som UNG) Det är ju nu livet skall kännas som ett enda stort äventyr, full av spännande utmaningar. Jag önskar dig verkligen kraft kraft kraft i massor och att du skall få livsglädjen tillbaka. GE INTE UPP GUMMAN...Jag önskar att jag kunde in njuta i dig hur fin go tjej du är. Plocka fram detta och peppra dig själv med de orden så FORT livet känns som värst..."Psyka" dig med orden "jag är bra..jag är bra...finns ingen som jag". En viktig sak till, det kommer en tid då allt detta ÄR över. MEN när du sitter inkurad på soffan och känner dig så liten..så liten försök skapa ett inre lugn inom dig,,andas lugnt och säg till dig själv med stolthet i rösten "Jag är JAG och jag gillar mig själv för att just jag är JAG och jag är UNIK finns BARA EN av MIG.

Åh, jag önskar så att du skulle kunna ta in detta inom dig...

Jag sänder dig värmande kramar på detta sätt.

Gunnel

2008-10-14 @ 15:59:59
Postat av: Henke

Angel du är minsann inte någon deppfitta...du är ju en angel :) Den finaste sorten dessutom :) Kram

2008-10-15 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0