Friday im in love.





I dag är det fredag. Vilket är en bra dag för många, för att de blir helg. Men nu när jag är sjukskriven så känns alla dagar likadana. Det enda som är pluset med fredag å lördag är att man får äta godis. Och det är ju gott. Vaknade tidigt som bara den i dag igen. Varför kan ja inte ha det som förr. Då kunde jag sova till elva utan problem. Men nu i dag vaknade jag kl halv sex. Och det är ap tidigt. Vad ska alla göra i kväll? Ena stunden är jag sugen på att hitta på nåt kul och gå ut med tjejerna. Åh ena stunden är jag tråkig å vill bara va hemma å titta på film. Vilket är tråkigt. Men jag vet inte om jag har nån lust att gå ut å festa när jag mår skit. Kan inte gamla vanliga sanna komma tillbaka. Då var jag aldrig hemma en fredag eller lördag kväll. Då var jag alltid ute å vinglade runt på stan och hade skit kul. Jag rent ut sagt levde livet. Men nu har jag verkligen tappat suget till allt. Kan inte bara nåt bra hända? Kan inte någon slå något hårt i huvudet på mej så att jag glömmer alla hemska minnen och bara kommer ihåg alla fina. För vem vet då kanske denna jävla panik ångest försvinner. Det är så jobbigt att känna sej orolig hela tiden. I går när jag låg på soffan å tittade på idol så hade jag jätte ont i mitt hjärta. Jag vill slippa denna hemska smärtan som hoppar runt inuti mej. Jag vill bara bli frisk å va den galna sanna som fanns innan denna panik ångest bröt ut. På torsdag i nästa vecka börjar jag att jobba igen. Fast då ska jag bara jobba 25 %. Så det blir bara ungefär 2 dagar i veckan och 3-4 timmar per dag. Läkaren tyckte att jag måste mjuk starta. Men om ja ska vara ärlig så har inget utav panik ångesten blivit ett dugg bättre. Känns nästan som om allt har blivit sämre. Men jag skall i alla fall försöka att börja jobba. ÅHHHHHHH.... Jag orkar snart inte med detta mer.
Men nu över till något roligare. Vi har två födelesedags barn i dag. Min kusin Rebecca som fyller 15 år och en utav min absoluta bästa vänner Bettan som fyller 21 år i dag. Ett stort GRATTIS till er. Och lilla jag fyller 21 år på måndag. :)



Rebecca 15 år i dag GRATTIS!



Bettan 21 år i dag GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nu förstår du hur jag har mår också ibland. Man orkar att ta ångesten vissa dagar och andra dagar går det inte.

Det jobbigaste är när alla ställer krav på en hela tiden! Man måste få säja nej ibland.

2008-10-03 @ 16:12:01
Postat av: Moster Gunnel

Hej Susanna det var en bra bild på Rebecca och jag hoppas att du kommer på kalas.GRATTIS I FÖRSKOTT

2008-10-03 @ 19:20:08
Postat av: Alina

Trevlig helg på dej! :)

2008-10-03 @ 19:25:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0