en utav världens bästa filmer....

min lördags kväll har jag spenderat i soffan till världens bästa film "när mörkret faller". det är nog ta mej fan världens bästa film. den visar verkligen exakt hur det ser ut i dagens samhälle. och det är skrämmande att se hur dagens samhälle fungerar egentligen. att det finns människor som har det så himla svårt, det är helt åt helvete förjävligt. och här sitter jag å klagar på min jävla panik ångest och allt jag har gått igenom. det är inte ett skit i mot hur vissa andra människor har det. filmen utspelar sej under tre olika händelser hos tre olika människor. den första människan får uppleva hur det är att känna sej hotad och hans familj råkar illa ut. den andra människan är en kvinna som blir misshandlad av sin man. och den tredje är en utländsk flicka som blir utsatt av våld av sin familj och släkt. jag rekomenderar verkligen denna filmen starkt. man blir så jävla arg när man ser denna filmen. men den är också för jävla bra. så den är ett måste. den måste verkligen ses. denna filmen är väldigt bra eftersom att man får upp ögonen och ser hur förjävligt vissa har det. fy va arg jag e nu. detta är ett jävla gott skäl till att jag har valt att plugga till det jag har tänkt att göra. för ja ska fane med sätta stopp för sån här skit. fy jävlar va arg jag är nu........







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0