En trött hurt bulle...

Fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden. Det är helt sjukt. Kom nyss hem efter en jogging runda i skogen. Sprang där i min egna tankar å njöt av det underbara höstvädret. I dag blir det en runda på stan med fixar morsan. Jag ska köpa present till Betty å så ska jag handla mat. För i mitt kylskåp står det bara en massa gammal juice å skit. Så det blir kylskåps städning i dag med. Längtar tills på fredag för då blir det party. Vi är ett helt gäng som ska ut så det kommer bli hur kul som helst. Nu ska ja hoppa ner i ett varmt bad å sen möta mammsen. Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: cissilino

jag var oxå där idag å gick med lilleman på lunchen

2008-10-08 @ 17:17:54
Postat av: Tommie

Meh Dricker du inte upp å äter du inte upp dina saker i kylskåpet sötis :P Det låter ju som du kommer å haft en bra dag idag då :D puss

2008-10-08 @ 18:04:33
Postat av: Henke

Hehe, ja städa kylskåpet kanske jag borde göra också faktiskt - står en del mysko prylar där :) Verkar grymt nice detta med bad, jag har ju bara dusch så jag saknar ett badkar nåt enormt - men avslappnande för både ont i ryggen och själen är det :) Skumbad med doftljus på kanten ;) Fredag och party med the gang låter helrätt :) kram

2008-10-08 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0