en sorgsen sanna...


I dag har det nog vart en utav dom värsta dagarna som jag har upplevt när jag sjuknade in i denna hemska panik ångest.
Att känna denna hemska smärta ta dö på alla krafter som finns kvar i kroppen. Att känna tårarna som blir till hav på mina kinder. Så hemskt att jag knappt kan andas. Känns som om någon står på mitt bröst å jävlas med mej så att jag inte kan andas. När hela kroppen börjar skaka å när det börjar snurra i huvudet. När man bara vill sjunka igenom jorden. Varför skall denna jävla panik ångesten ta över taget om mej? Varför kan jag inte få förbli stark som jag alltid annars varit.
Jävla skit dag.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du behöver tid för att bli hel igen gumman.

2008-10-11 @ 18:45:45
Postat av: Henke

Angel, en dag så kommer du att ha besegrat panikångesten. Den har en massa fula tricks för sig, men du är starkare än den - även om du kanske vissa dagar inte tror det. Jag hoppas att du kommer att kunna sova lugnt inatt och att det känns bättre imorgon. Godnattkram

2008-10-11 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0