en helt meningslös dag

jag de kan man verkligen säga att det har varit. det enda jag har gjort på hela dagen är att legat på soffan å kollat på rederiet. visserligen var jag nere en snabbis på ica å handlade. men denna jävla panik ångesten ger mej ingen ork till något. första dagen med den nya doseringen av mina piller med. men jag känner verkligen ingen skillnad. men de kanske tar ett tag innan det märks. var hos läkaren i går med. hon förlängde mitt 25 % jobbande fram till den 14de november då jag skall på återbesök hos henne igen. så jag jobbar ungefär 2 dagar i veckan med 3 -4 timmar på varje pass. men som småningom skall jag försöka att gå tillbaka till mitt normala arbets schema. varför kan inte bara nåt kul hända? ja känner mej som en vilsen kotte i en stor skog som inte riktigt vet vart den skall ta vägen. 

 

Kommentarer
Postat av: Henke

Angel, jag förstår att det känns segt att hitta ut ur denna röra men med korrekt medicindosering och lite tid så ska du se att en dag - vips - så känns det bättre :) Och ingen dag är en meningslös dag, till exempel öppnade du dina blå ögon imorse och såg dej omkring - och redan då blev världen en smula gladare :) kram

2008-10-16 @ 08:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0