early morning...

yes de kan man fane med säga att det är. i går va ja jätte duktig å gick å la mej kl 21 men somnade inte föräns kl 22. men tyvärr så sov jag ju bara mellan 22-02 typ. sen mellan 02 tills nu så har jag bara legat å försökt sova men det har inte gått så bra. så jag bestämde mej för att ge upp å gå upp ur sängen. men nu är det inte långt kvar tills jag börjar jobba. börjar 8.30 i dag å jobbar till kl 13. I går va jag jätte duktig å rensade min garderob. fast eftersom att jag har så sjukt mycket kläder så hann jag inte klart. får ta resten i dag innan lille kajsa kommer. usch nu börjar jag bli jätte trött. så typiskt. annars så är det som det är. humöret har ju blivit lite bättre av det glada beskedet som jag fick i går. jag bor ju i en andra hands lägenhet nu och var tvungen att flytta hem till mamma vid års skiftet. men det slipper jag nu för nu har jag fått en ny andra hands lägenhet. och jag är verkligen super glad för detta. tack matte. va skulle jag göra utan dej. så 1 december flyttar jag. åh jag längtar som bara den. hoppas att det kommer att gå super fort nu. ha en underbar dag alla.
hörs senare mina underbara läsare.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Henke

Jag tycker det var ett bra försök att sova tidigt - säkert går det bättre när du låtit kroppen vänja sig vid det några dagar :) Hoppas du och virvelvinden kajsa får en kul dag ;) kram

2008-10-28 @ 08:03:01
Postat av: Mamma

KRAM gumman

2008-10-28 @ 09:21:07
Postat av: Fixarsmorsans bästis

Härligt att det ordnat sig med bostad. Är väl inte helt "smärtfritt" att behöva flytta hem till mamma igen?! Stort GRATTIS!!!

Håller tummarna också för en god natts sömn.

2008-10-29 @ 00:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0