Äntligen kan jag andas ut :)

Nu är den hemska dagen över som jag länge har haft mardrömmar å ångest om. Men den vara inte så hemsk som jag trodde. Psykolog besöket känndes ju meningslöst. Men efter de besöket fick jag sån panik ångest å sjukt ont i magen. Shit va nervös ja kände mej över att gå till jobbet. Men första dagen på jobbet gick faktiskt bättre än väntat. Alla va så oerhört gulliga. Fick massa kramar :) Så man kände sej verkligen välkommen. Åh måste bara säga att jag har världens underbaraste arbets kamrater. Man kan inte få bättre... Nu sitter jag här å kollar på sjukhuset medans jag bloggar. Älskar det programmet. Det är verkligen jätte nyttigt att se på det. Man lär sej så himla mycket. Så det programmet rekomederar jag verkligen. Annars så blir det en rederiet kväll. Har fått massor av nya avsnitt av lillebroren.. Hår kommer ett kort på lillebroren. Tycker ni att vi e lika???




Kommentarer
Postat av: Mr. J

Bra jobbat jobbet e pengar o pengar innebär att du har råd o köpa öl, o då måste du ha nån o dricka den med :P

2008-10-09 @ 20:51:51
Postat av: jojjo

jaaa ni e jättelika:D hopppas din dag på jobbet va bra :D vet ju att du saknade mig lite :p

2008-10-09 @ 21:35:51
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Henke

Skönt att höra att alla var så glada att se dej tillbaka på jobbet igen :) Och jo, ni är allt lika - speciellt över ögonen ser man att ni e släkt :)

2008-10-10 @ 08:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0