Ångest....

Mötet hos psykologen gick helt okej. Tyckte det inte gav så mycket. Ja höll på å somna å ville mest därifrån. Det verkar inte vara nåt för mej att sitta å öppna mitt hjärta inför en helt främmande människa. Nu börjar jag få rejäl ångest inför dagens första arbets pass. Har inte vart där borta på över en månad. Så det är lite nervöst. Men hoppas det går bra.
Har precis ätit världens äkligaste pytt i panna. Usch den var inte god. Det blev en runda på system bolaget med. Där det blev några norrlands guld som ja ska njuta till i morron. För då är det party. Hör av mej i kväll när ja kommet hem från jobbet.

Puss o kram











Kommentarer
Postat av: Mr, J

okej hoppas de blev bra på jobbet då. Det kanske inte ger så mycket i början själva vitsen kanske e o fatta varför man är där lr nått, try it.

2008-10-09 @ 15:24:03
Postat av: Angelica

Hoppas det gick bra för dig idag, gumman!:) ska bli roligt atts es i morgon:) puss och kram:)

2008-10-09 @ 21:15:29
URL: http://angelyangel.blogg.se/
Postat av: Henke

Jag tycker det var starkt av dej att gå dit till psykologen eftersom jag vet att det tog emot :) Men, nu är det ju fredag och jag hoppas att du och alla kompisarna får en nice kväll :) Snygga bilder är det också förressten ;) kram

2008-10-10 @ 08:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0