Åh va kul de ska bli :)

Håller på å förbereder inför i kväll. Städar å diskar å nu fick det bli en liten pause framför datorn. En liten blogg pause. I bland behövs sånna. I kväll blir det party. För fest hemma hos mej å sen blir det utgång i det stora härliga göteborg. Vilken krog vi hamnar på återstår att se. Det får vi göra upp på förfesten. Usch jag har sovit as kasst i natt. Vaknade av att jag va tät i näsan var femte minut. Åh varför ska detta komma just på den dagen som ja ska gå ut å ha kul på? Varför har de inte kunnat komma när ja endå bara har vart hemma å vart sjuk skriven å inte gjort ett skit? Så typiskt att det kommer just i dag. Men va fan. Sprit e bakterie dödande som tur är. Tänk om det hade lockat till sej bakterier i stället. Då hade det vart shit å goodbye för kvällens nöje. Men nu har jag sett framemot detta å därför blir det party endå. Så himla kul kommer det att bli. Jippie... Tror jag får sova lite middag sen i alla fall för att orka med kvällens bravader. Sjukt kul kommer det att bli i alla fall. Töserna å pojkarna ramlar väl in mellan 5 å framåt. Spännande å se vem som kommer först hihi. Ne nu ska ja fortsätta med städningen. Ha det jätte bra alla. Puss o kram gummibanan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0