ohhh sooon.....



på måndag är det bara en vecka kvar tills jag flyttar. fy tusan va jag längtar. det roliga i det hela är att jag inte ens vet hur lägenheten ser ut. självklart har dom ju frågat om jag vill titta på den. men eftersom att det bara är en andra hands lägenhet och plus att jag verkligen inte vill flytta hem igen så är det bara att tacka ja till den. har så många funderingar på hur den ser ut. va det är för tapeter. vilka färger lägenheten går i. hur sov rummet ser ut, köket, vardagsrummet, badrummet å hallen. skall bli så himla spännande. nästan som att öppna en för tidig julklapp. så det skall verkligen bli super spännande. det enda jag hoppas på att det inte är ljus blåa väggar i vardagsrummet. för det har jag i denna lägenheten som jag bor i nu. och jag börjar enna tröttna på den färgen. så låt hela nästa vecka gå super fort, för jag längtar ihjäl mej annars.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag längtar med som tusan tills du flyttat så jag med får se lägenheten, ska bli så spännande:D

2008-11-22 @ 15:47:04
Postat av: Henke

Hehe, ja jag har ju aldrig sett lägenheten med egna ögon jag heller men eftersom den ligger där den gör så tror jag att den är riktigt fin. Det är ju ett ganska nytt område, säkert ljust och snyggt i alla rum :) Och får du sedan bo kvar där permanent så kan du ju sätta din egen prägel på lägenheten med eget valda tapeter och sånt :) Hoppas du blir nöjd, angel :) kram

2008-11-22 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0