no party, only sex......

i kväll hade jag å sofie bestämmt oss för att gå ut å göra stan osäker. men efter min sömnlösa natt med bomb huvudvärk å feber så kände jag att nee jag pallar inte att gå ut å festa i kväll. de kommer bara bli fel om man super till när man inte mår bra. och eftersom att jag måste kunna köra bil kl tre i morgon då vi skall på kajsas dansuppvisning så får de bli en hemma kväll i stället. men va då livet är fullt med helger å nya tillfällen att festa till det på. så i kväll bli det en film mys kväll i min ensamhet. men det är skönt att vara ensam å få lugn å ro när man inte mår bra. så no party,only sex and the city the movie. så snart skall jag hoppa in i duschen å åka borta till ica maxi å handla. lite godis mys å annat man behöver. jag får absolut inte glömma diskmaskins tabletter. för annars kan jag inte diska sen. ha en underbar lördag mina älsklingar. pusss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0