mongo

i morse när jag gick hemifrån kvart i tio å kom fram till min bil va den täckt av is. å min första tanke var oh neeej. men så kom jag på tanken att mamma är ju ledig i dag. jag kan ju låna hennes bil som står i garget å behöver inte skrapas nån is på. så jag ringde å frågade åh det var ok. tack mamma du räddade min dag. morgonen började med ett psykolog besök. gick ganska så bra till hon började komma in på det känsliga, åh då kände ja hur tårarna försökte tränga sej ut. men jag lyckades hålla dom inne å vi slutade prata om det känsliga. sen efter det begav jag mej till mitt fyra timmars pass på jobbet. de gick ganska så bra. va till å från med kunder hela tiden. men tiden gick sjukt långsamt, på grund av denna jävla huvudvärk å illa mående jag har haft sen i måndags. men shit happends. jag får skylla mej själv. hoppas det blir bättre snart i alla fall. i kväll blir det idol i soffan. mys. är ledig hela helgen med. ha en underbar kväll mina sköna.
pusssssis


Kommentarer
Postat av: Mamma

Givetvis får du låna min bil om den ändå står ensam i garaget. Hoppas att du någon gång prata om det där känsliga för vet du gumman det måste komma ut. Jag vet av egen erfarenhet. KRAM

2008-11-21 @ 17:55:41
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Henke

Angel, jag tycker inte du behöver skylla dej själv för huvudvärken - du kunde inte veta att det skulle bli den effekten. Hoppas den går över så snabbt det bara går :) kram

2008-11-21 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0