mensverk hindrar inte mej.....



i dag har jag vart ute å sprungit/powerwalkat i nästan en timma. fast jag hade mens verk. de du, de kallar jag en super kvinna som inte ger upp. men vill man komma dit man vill så måste man kämpa. mammsen var här å hjälpte mej å skruvade ner min bokhylla i dag som jag ska ge till en liten sofie i morgon. hade ju tänkt att slänga den men sofie ville ha den. bara jag blir av med den så är jag nöjd. hihi. endast två veckor kvar tills flytten. jippie. längtar som tusan. är så sjukt nyfiken på hur lägenheten ser ut med. har inte kollat på den än. tyckte inte det behövdes för ja vill ju inte flytta hem igen så då tar man ju typ vad som helst. hihi. ne nu ska ja kolla på lite rederiet.
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror det är blått kök, mörk blått vardagsrum och ljusblått sovrum och lila toalett, HI HI

2008-11-16 @ 21:04:14
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Tommie

va duktigt av dig =)

2008-11-16 @ 22:28:42
Postat av: jojjo

aj mensvärk:S Du hade blivit döläcker i dem stövlarna :D Ja kan hjälpa dig att beställa:)

2008-11-16 @ 23:23:19
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0