hm de kanske kan hjälpa mej att bli lite bättre i alla fall?!

i går var det verkligen en skit dag. allt känndes skit rent ut sagt. jag orkade inte prata med någon under hela kvällen. jag låg där ensam för mej själv i min svarta soffa å tittade på rederiet å försökte tänka på nåt annat än denna hemska sorg. dessa oändligt många tårar som blir till hav när jag väl släpper ut dom. hur länge skall detta behöva hålla på egentligen?
kanske det hjälper med flytten den 1 december i alla fall lite. för då flyttar jag ju till andra sidan stan här i kungsbacka. då slipper jag bo här insnöad runt alla hemska minnen. vi får se vad det visar sej. får hoppas på det bästa..
i kväll skall jag jobba.. jobbar mellan 18-21. knäpp tid jag vet. men ha en kanon dag alla. så hörs vi kanske i kväll.


Kommentarer
Postat av: Angelicas mamma

Ja du,det är inte lätt att ta sig ur skiten och det finns inga genvägar. Du måste fixa det själv och det kommer du att göra.Å du, glöm inte att även om det är du som gör jobbet, så finns det många runt om dig som backar upp dig. Använd dem! /Kram Marie

2008-11-04 @ 20:16:42
Postat av: Mammi

Hmm här vimlar det av änglar också! Kram mamma!!!

2008-11-04 @ 21:42:20
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Din mammas "bästis"

Ville bara påminna om att jag också har börjat blogga. Min historia/mitt "då" börjar ta form. Läs gärna mitt senaste inlägg!

2008-11-04 @ 23:26:59
URL: http://havoskog.blogg.se/
Postat av: Henke

Du måste höra denna balla historia: det var en inbrottstjuv som just hade lyckats ta sig in i ett hus. Han stod med säcken klar och hade börjat proppa i stulna grejjer. Då hör han en röst "Jesus ser dej" och han tänker "vafan var det", men han beslutar sej för att det var inbillning. Så han fortsätter att proppa ner stulna saker i sin säck. Då hör han igen rösten "Jesus ser dej", och då tänder han lampan för att se vad det är som pågår. Han får syn på en papegoja i en bur. Så han frågar "Vad heter du?", och papegojan svarar "Moses". Inbrottstjuven garvar och säger "Hehehe, vilken idiot döper sin papegoja till Moses?". Papegojjan lägger huvudet på sned och svarar "Samma idiot som döper sin rottweiler till Jesus"......

2008-11-06 @ 11:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0