farväl rederiet.....

såg det sista avsnittet av rederiet i morse. åh måste bara säga att det känndes. denna serie höll på i tio år när den gck på tvn. men jag har betat av den på ungefär 2 år. så va ska ja göra nu om kvällarna, när jag inte har något rederiet att se på. usch mitt liv kommer att gå under. får väl hitta nån ny gammal serie att beta av. kanske tre kronor. den var ju också ganska bra när den gick på tv. men inget slår rederiet. för den serien var grym. skall snart bege mej av till jobbet. super kvinna som jag e, skall jag jobba sjuk. har svin ont i huvudet å halsen å känner mej febrig. men det är bara tre timmar. så ja måste stå ut. annars blir man fattig.så nu min älsklingar skall jag hoppa in i duschen. vi hörs i kväll mongon.
ha en underbar lill lördag. pusss o kramm :)


Kommentarer
Postat av: jojjo

vi ska på konsert:D Mustasch spelar i gbg wiee :P

2008-11-19 @ 22:53:50
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0