en regnig fredag...

kom nyss in från en timmas power walk ute i regnat. kan ni gissa om jag är pisse blöt eller inte. men va då. det finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder. så nu ska jag snart stretcha å göra några sit ups. oh shit sanna e verkligen en hurtbulle. har inte kunnat springa på en vecka, då jag har haft så fruktansvärt ont i ryggen så i dag fick det blir power walk i rask takt i stället för att springa. men vadå det ger träning det med. så nu är jag nöjd å glad. skall snart hoppa in i duschen med å bege mej till jobbet. jobbar mellan 15-18 i dag. å det är jippie för då missar jag inte idol. så i kväll blir det en lugn idol kvällen som det alltid är på mina fredagar. men i kväll måste jag ta det extra lugnt. skall börja jobba kl nio i morgon med. mellan 9-13 jobbar jag å sen bär det av på middag hos lilla mormor. potatis gratäng å kotlett. mums det är verkligen gott. sen på kvällen blir det nog lugnt. har gett mej fan på att inte festa på ett jävla bra tag. man blir bara tjock av alkohol å jag känner att jag har blivit för gammal för att leva det vilda fest livet. men va då. nån gång i bland kan det väl vara kul men inte allt för ofta. jag tycker det e mysigare med hemma kvällar å film. mycket mysigare. så nu ska jag hoppa in i duschen. så ni får ha den trevlig fredag. hörs i kväll kanske..

Puss o kram!



Kommentarer
Postat av: Anki

Du lilla vän jag är inte gammal så det kan inte du vara heller!!!!!!!

2008-11-07 @ 17:01:25
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0