Cyniska hjärtan....

Tjippelipp gott folk. dom flesta av er sover säkert men inte lilla sanna. har nyss suttit å kollat på min bror serie som han skriver manus,filmar å redigerar. den borde ni spana in super bra. Så spana in länken nedan:

http://www.cyniskahjartan.3w.se/




i dag är det lördag. å det betyder halloween fest hos robin på mitt jobb. det kommer nog säkert bli as ball. men jag är inte så sugen på att klä ut mej endå. för ja kommer se ut som ett stolp skott i min pirat dräckt. haha men men i bland får man bjuda på sej själv. jag får ta extra många öl så att ja inte tänker på att ja ser ut som ett stolp skott. haha. fram tills i kväll så ska ja bara ta det super lungt så att jag orkar med nattens bravader. så nu ska ja lägga mej i soffan å spana på lite rederiet. mohahha... puss o kram. å ha en super bra lördag...

Kommentarer
Postat av: Henke

zzz...jobbat som en gnu i...vad blir det..hm...24 timmar i sträck..jag är helt färdig zzz...hoppas det blir balla bilder från halloween :) i väntan på dom ska jag sova. kramzz..zzzzzz ;)

2008-11-02 @ 20:17:33
Postat av: Henke

Måndag, full rulle...tomt bilbatteri hehe...attans...

2008-11-03 @ 08:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0