alltid i sista sekunden

i dag har det verkligen varit en lång dag så nu är jag jätte trött, men jag kan inte sova. dagen började med att jag steg upp ur sängen kl åtta. var ganska så pigg å klar vaken så jag städade lite. sen klockan halv tio hoppade jag in i duschen. eftersom att jag skulle vara hos läkaren tjugo i elva så hade jag ganska så gott om tid. men som vanligt så kommer jag sent endå. men det var lill mattes fel. han ringde å störde mej så att jag kom försent till läkaren. dumma lill matte. jaja de löste sej i alla fall. eftersom att det var jätte mycket folk hos läkaren så jag kom inte in föräns kl elva. men i stället så fick jag panik, eftersom att jag skulle börja jobba halv tolv. men som tur var kom jag i tid endå. men det var verkligen i sista sekunden. det var en korrt arbets dag eftersom att jag bara jobbar 25% så slutade jag redan kl tre. men från å med nästa vecka så skall jag börja jobba 50%. efter jobbet så hämtade jag upp sofie å vi åkte å hämtade kajsa på fritids. sen åkte vi å handla å efter det hem till mej å åt räkor och godis, å hade mys framför tvn till idol. å nu sitter jag här å är ganska så trött men kan inte sova. funderar på om ja ska lägga mej å se lite rederiet. men sova snart måste jag i alla fall. för i morron ska jag,sofie å kajsa åka till lek o bus landet. å busa som tusan. ha en underbar dag mina kära.

Puss o kram!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Busa som tusan. hi hi

2008-11-15 @ 00:16:09
URL: http://anci62blogg.se
Postat av: Henke

Hoppas ni får en underbart rolig dag allihopa :-)

2008-11-15 @ 08:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0