åh äntligen är du tebax älskling!

äntligen har du kommit tebax till mej.
i över ett år har du vart borta.
 fattar inte hur jag har kunnat klara mej utan dej.
 att du har vart så nära men endå så långt bort.
att du inte har sagt nåt.
 du kunde ju i alla fall åtmindstonde kommit med nåt ljud så att jag vet att du levde fortfarande i alla fall.
har ju varit så orolig.
 har ju saknat dej som tusan.
åh dom tillfällena som jag har saknat dej som mest, har vart dom gångerna jag har varit ute å sprungit eller gått.
när jag har åkt bil långt å när ja ligger å vilar.
gud va skönt att du äntligen är tebax, är precis som om en sten föll från hjärtat.
hade ju gett upp hoppet på att du aldrig skulle komma tebax igen.
men nu är du äntligen tebax.
åh detta ska jag fira med en ordentlig laddning.
min älskade mp3 <3.






Kommentarer
Postat av: Mamma

HA HA där fick du till det igen. Kram mammi

2008-11-10 @ 16:55:03
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Henke

Hehehe ;)

2008-11-13 @ 17:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0