Trött å stressad!

Varför sitter jag här när jag egentligen måste städa??! Jo jag hamnade här för att ja e så jävlans trött!
Men ja måste verkligen börja städa. För i morgon ska jag ha för fest här på typ 20 pers i min lilla etta!
Men va då.. Det är min små willys älsklingar som kommer! Så det är värt att vara stressad å trött för deras skull. Det är ju årets första firma fest i morron ju. Kommer bli så himlans kul.. Kommer bli helt galet! LÄNGTAR!
Så i morron blir det party med alla underbara jobba kompisar!

På förmiddan ska jag på konfirmation. Lilla Rebecca ska konfirmera sej! Tycker det är hur trist som helst å gå i kyrkan. Får bara massa hemska minnen i kyrkan. Men klart man går dit för lilla Beccas skull!
Hon e den bruden som ja beundrar mest.. Att en människa kan vara så stark. Kan inte förstå detta, men hon e!
Helt otroligt! Hon kämpar å kämpar. Men de kommer ju gå bra i alla fall!
Varför skulle denna hemskheten drabba Rebecca min älskade kusin!
Önskar att ja kunde ta det i stället för henne, så hon slapp lida!
Men nu går det ju inte att ändra på.. Det enda som man kan göra för henne är att alltid finnas där å peppa henne!

Jaja nu måste ja verkligen ta en sväng om med damsugaren! Hehe
Ha de fint alla!
Puss puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0