So far away! :(

717 km....
Varför kan det inte vara den 27de juni i dag!? :(
Varför skall det vara så jobbigt att längta åh längta?
Usch jag är så nervös? Så nervös så att ja skulle kunna spy.
Men varför känns det såhär?
Detta känns ju så bra! Åh ja hoppas att allt kommer att bli bra igen!
Känns som om det vore i går. Fast det e ju inte det :(
Minns allt det fina! Allt vackert.. Alla stjärnor!
En svart mössa mitt i sommaren!
Den gula lappen  :)
(.....one beeer....) haha.
Dessa dagar har vart dom finaste i mitt liv.
Åh jag hoppas på att dagarna i juni kommer att bli ennu finare!
Kommer bli så himla roligt..
Kortet. I look like a monster. :)
But you look great :)
So far away. But somehow i can feel you anyway!
Its hurts when something beautiful has end before it starts.
But this time it should never stop! 
This time it should be forever!
I hope so!

Du bist Hübsch!


image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0