Midsommarafton today!

I dag är det midsommarafton, och det betyder party! Men inte för min del detta året. Har skit ont i halsen å är snorig efter den vilda party veckan som var i förra veckan på hultsfredsfestivalen. Så det blir lungt i kväll.. Skall fira midsommarafton med släkten. Men det är trevligt det med när man är helt slut körd. Åh jag måste faktiskt vara helt taggad på torsdag nästa vecka. För då börjar det vilda party livet på Berlins nattklubbar. So Berlin here we come. Annars så har det inte hänt så mycket kul sen ja kom hem i från hultsfredsfestivalen. Har bara vart en massa jobb åh jobb.. I går hade ja min längsta dag denna veckan från 7-20 åh de va segt. Åh om ja ska orka jobba i helgen med så måste ja ta de lungt i kväll så, så får det bli! 


Åh va jag längtar tillbaks till hultsfred. Var så himla kul där. Alla va så otroligt sköna där å man hade inte en enda tråkig stund. För allt var hel galet där.. Önskar den tiden på hultsfredsfestivalen kunde varat för alltid. För har aldrig haft så ball som det var där :) hehe! 


Ne nu ska ja diska å sen blir det att åka på midsommar firande hos kusinerna :)
Puss å hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0