Hultan :) :S

image111

Nu är snart dagen kommen. Dagen då det är dags att åka till Hultsfredsfestivalen.
Så på onsdag åker jag. Är faktiskt lite nervös över hur detta skall gå.
Jag är ingen festival människa direkt.
Åh hur ska det gå att sova i tält på lerig mark, jämt va full/bakfull.??!
Åh det värsta av allt, att känna sej ofräsh å svettig. Fy fan!
Men jag tror att det kommer bli hur ball som helst.
Så jag får offra 5 dagar av mitt liv till denna galna festival!
Nu är det inte allt för många dagar kvar till den 27de juni!
Tiden går så jävla snabbt. Dessa 5 år har gått hur fort som helst!
Kommer bli lajbans i Berlin! Ser verkligen framemot detta som bara den.
Det kommer att bli höjd punkten på hela sommaren! :)
I dag tar alla människor i kungsbacka studenten.
Känns som en evighet sen jag tog studenten.
Tiden har verkligen sprungit i väg.
Vet inte riktigt va ja vill göra med mitt liv.
Jag vill i alla fall inte jobba på willys resten av livet.
Men det är så svårt att veta vad man vill göra.
Yeah yeah.
Nu får jag gå å leka lite med Kajsa :)
Sen ska jag åka å jobba i denna värmen :(
Puss haaaj!

Kommentarer
Postat av: Mattias ( någon du inte träffat på väldans massa år;) )

Sjukt snygg du vart då;)

2008-07-03 @ 13:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0