Bad day!

Dagen började rätt så bra. Jag vaknade när klockan ringde, hoppade in i duschen å åkte till jobbet åh började jobba kl 11. Satt i kassan mellan 11-15 å små flinade för mej själv å för första gången verkligen längtade att åka till hultsfredsfestivalen. Första tanken om att de kanske skulle bli roligt fast man ska bo i lera å lukta svett.
Sen mellan 15-21 så var jag i förbutiken å hade jätte cool fotbolls tröja på mej. Var mest stressade när jag stod där ute. Mycket att göra å mycket som skulle göras innan ja kunde gå hem. Men endå känndes allt rätt så bra.

Men när ja kommer hem faller mitt humör ner i botten å allt verkligen känns skit. Vet inte varför jag känner mej så depp. Men allt känns verkligen skit nu. Åh de läskigaste är att jag vet inte varför jag helt plötsligt blev deprimerad.?
Dom senaste veckorna har jag faktiskt mått ganska så bra, men nu ikväll kändes det verkligen bara skit.
Just nu skulle jag bara vilja lägga mej i sängen å somna å sova bort depp humöret. Men jag är ju inte trött. :(
Kan inte bara nåt bra hända? Nåt oväntat.? Nåt speciellt? Så att ja slipper gå runt med denna stora klump i magen å gråten i halsen. Mitt hjärta mår inte bra. Det har inte mått bra sen pappa dog. Varför kan inte jag bara få vara lycklig? Varför måste denna jävla deprission ta övertaget av mej å trycka ner mitt glada humör. Det är ju för fan sommar å då ska man inte vara deprimerad. Just nu så vet jag inte vart jag ska ta vägen :(.

Ska nog bli jävligt skönt att komma hemifrån lite å åka till hultsfred. Får ta det att jag måste bo i lera å lukta svett.
Men jag ska fane mej supa mej redlöst full. ( ja vet att det lät väldigt fjortis) MEN det är det enda som hjälper för stunden när man är depp. Tyvärr så e det ju så. Att försöka stänga ute alla skit känslor som finns i kroppen. Å bara vara jävligt glad. Skulle vilja sväva på moln å kunna känna den känslan att jag är lyckligast i världen.
Men jag är inte lyckligaste i världen.  För det har bara vart en massa dåliga saker de senast. Okej en bra sak å de va du. Fast ja vet inte. Det känns oxå väldigt fel nu. Har jätte ont i magen över detta. :( Jag vill inte mer...........
Jag vill bara bli glad. :(

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Lilla gumman det gör ont i mej att du mår så där. Älskar dej och vill inte att du skall vara deppig. Du vet att jag finns för dej alltid dag som natt. Kram din mamma

2008-06-23 @ 11:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0