Vinterviken...




Kollade nyss på den gamla filmen vinterviken från 1996. Älskade den filmen när den kom ut. Åh jag måste verkligen erkänna att den fortfaranade är lika bra. Spelar ingen roll hur många gånger man ser den. Den är endå lika bra.
Läste lite om den på google nu åh jag måste säga att jag blev väldigt chockad när det står att John-john i filmen skall föreställa 15 år. Inte en chans att han bara är 15 år där. Han är minst 20 år i den filmen. Han e faktiskt ganska så snygg oxå fast han e neger. Fast jag har egentligen ingenting emot negrer. Men ja brukar inte direkt fästa blicken på dom. Men han e faktiskt väldigt snygg.

I går skulle jag ha jobbat 11 timmar men det blev typ bara en. Fick åka hem för jag fick urinvägsinfektion. Åh det är inte så rockigt att stå i förbutiken å jobba med det. Jag gjorde ett försök men till slut gick det inte längre. Springa på toa var femte minut å så kan man heller inte koncentrera sej. Man blir jätte skakis åh konstig i hela kroppen. Så jag åkte hem till mamma å vilade. I dag har jag varit ledig å urinvägsinfektionen har gått över. Mamma hade pencelin hemma mot det eftersom att jag har haft det 100 gånger. I dag har jag haft en vilo dag igen. Känner mej så himla trött å ledsen hela tiden. Vet inte va det är med mej? Vet inte varför det känns såhär heller. Har ju inget att vara ledsen över. För det har ju faktiskt inte hänt nåt speciellt som ja behöver vara ledsen över. Men det är jätte jobbigt att känna sej ledsen över nåt man inte vet. Vill bara bli den där glada Sanna igen.

Om två veckor har jag 3 veckors semester. Åh den första veckan skall jag åka till Norrland med mormor,morfar,min syster å lilla kajsa å hälsa på släkten där uppe. Skall bli riktigt skönt att komma hemifrån lite. Kanske är det jag behöver. Hoppas på det. För jag är så trött på att jämt gå runt å känna mej ledsen. För jag är ingen ledsen människa av mej egentligen. Jag som jämt brukar vara glad å possetiv. Läste en grej min bror hade skrivit om hur mycket han saknar pappa. Så fint skrivet. Tårarna kom när jag läste det. Åh Robin jag saknar med pappa!

Ne nu ska ja inte vara så här ledsen nåt mer i dag. Nu ska jag vara glada Sanna i stället. Skärpning på mej.
Ha en bra dag alla. PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0