Slappar dag!


Skulle egentligen ha jobbat 15-20.30 i dag men jag tog ledigt. Kännde mej så fruktansvärt trött så jag behövde ha lite ledigt nu när jag ska jobba hela helgen. Har diskat å städat i dag med så lite duktig har man varit. Annars så har jag bara slappat. Lyssnat på musik å kollat på tv. Skönt att ha sådana dagar i bland. För det behövs verkligen.
Nu räknar jag bara nere dagarna fram tills jag ska ha tre veckors semester. Ska bli så himla skönt. Första veckan skall jag åka till Norrland med min mormor,morfar,syster å lilla kajsa. En slappar resa. Dom andra två veckorna har jag inte planerat någonting. Men något får jag väl hitta på.


I onsdag var jag nere på 3 å förlängde mitt abonemang. Åh på köpet blev det en ny mobil. Det var jätte svårt att bestämma sej för vilken mobil det skulle bli. Men tillslut så valde ja en jätte fin röd mobil som killen i 3 affären tyckte skulle passa mej. Åh så sa han att den var jätte bra med så det vara bara att lita på hans ord. Jag är jätte kass på sånna saker. Haha. Men snygg va den i alla fall. Min bror tog sej en titt på den med å han sa att den var jätte bra. Så de va ju tur. Här är den :)



Jag tycker i alla fall att den e najjs :)
Ne nu ska jag gå å damsuga mitt kök å restan av hemmet.. Ha det så bra :)
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0