värsta blodbadet....

shit va super duper trött jag är. denna dagen har verkligen varit as lång. sov bara tre timmar i natt å var tvungen att gå upp sjukt tidigt kl kvart i sex å skjutsa min mamma till jobbet. efter det bar de hem till en snabbdusch för att sedan åka tillbaka till willys där både min mamma å jag jobbar. har jobbat mellan 8-15 i dag. när ja väl kom hem var jag inte så himla trött men efter typ två timmar slog de till. ja var verkligen sjukt trött. så ja la mej för att powernappa lite. men den powernappningen blev inte lång varig. mamma ringde mej helt hysterisk å sa att ja va tvungen att slänga på mej kläder å kköra min bror till akuten för han hade skärt av sej fingret. eller ja bara finger toppen. han kom direkt så vi slapp vänta. men han behövde inte sy i alla fall. dom la bara om det med förband. så de var inte så farligt som det såg ut. vi fick åka hem igen sen ganska så snabbt. å när vi väl kom hem så hittade vi min brors fingertopp på skärbrädan. å blod var det verkligen överallt. såg ut som om nån hade styckat nån i köket. usch å fy å blä. men de slutade lyckligt i alla fall. nu ligger min bror breve här på soffan å sover. å de gör ja snart med. men ska snart åka å hämta mammsen. så ha en trevlig lördag kväll babes.. Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Robin

DE VA SJUKT LÄSKIGT :O

2008-12-20 @ 22:08:33
URL: http://www.wexey.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0