Inflyttningsfest...

I går hade jag en liten inflyttningsfest med några nära å kära. fick en jätte fin inflyttnings present av tjejerna på jobbet. en stor plast spann fylld med chocklad,ljus å bad anka å lite sånt gulligt å självklart en fin blomma med. åh av elina fick jag en flaska glögg som hennes pappa hade gjort själv. tack så mycket era underbaringar. annars så var festen jätte trevlig. jag, johanna å min bror började dricka redan vid fyra tiden så vid tio tiden var jag ganska så trött. men annars så var den hur trevlig som helst. hälften av gänget stack ut sen men de orkade ja fasiken inte. så himla kallt å långt för mej att gå hem osså. så ja skippade de. sen när andra hälften av gänget hade gått så deckade jag på stört. va ju så sjukt trött. hade ju jobbat hela dagen med. men tack för en underbar kväll alla ni som kom.. här nedan kommer lite bilder..




Lilla jag (redan ganska så trött)




Elina å min bror




Lilla Nate å elina å min bror i bakgrunden :)




Söta Emilie :)




Min gullepluttsnutt Johanna :)




Lilla Anna-Karin :)



Lilla Lisa




Snyggingarna Hanna å Johanna!




Johanna å Mikaela..




Min syster Amanda!




Henke, Fredrik å jag(dock en gammal bild från hultan i år)


Sen kom Martin, Emma å Jens men glömde ta kort på er förlåt...
men tack för en galen kväll...
Puss o kram!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min syster Amanda?

2008-12-14 @ 11:45:29
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: jojjo

vilken grym kväll gumman :D Ja hade askul:D

2008-12-14 @ 11:55:57
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Henke

Hey angel, verkar som en helkväll ;) Speciellt detta med badanka :) Nice bilder också, särskilt den översta på dej med ditt fina hängsmycke om halsen :) kram

2008-12-14 @ 13:13:28
Postat av: Anna-Carin

hehe hade jätte kul! men vilken bild du tog på mig då :p sen är de ju MED C inte K hallå eller ;p hihi vi syns på jobbet.. får allt se till och visa mig på fler bus fester :D kram

2008-12-14 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0