tränings freak

ja ni hörde rätt. nu ska jag jävlar mej bli ett tränings freak. fick nämligen tre prov omgångar på friskis å svettis av min syster å hennes familj i julklapp. så i morron ska jag köra mitt första pass.så nu e snart biff sanna tillbaka. passa er darlings. i dag har det vart en riktigt mys dag. vi har firat mini jul hemma hos mej. åh de va sjukt mysigt. i morron börjar ja jobba kl sju. så fittigt segt. kommer va så sjukt trött. men de som inte dödar det härdar. ska träffa lilla betty en stund i morron med. hon har ju inte sett min nya lägenhet än. så de ska bli mys. ne nu ska ja ner i sängen.

Puss!





Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

You go girl! tänkte jag ocskå ska bli duktig.. fast jag väntar tills nästa år ;P

2008-12-28 @ 22:12:06
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0