Nu ska ni få se hur jag bor....

Hallen:




så här ser det ut när man kommer in direkt från ytterdörren å blickar in i lägenheten.
och direkt till höger äv mitt sov rum.
sen efter det så är badrummet om man ser en liten skymt av nere i högra hörnet.
sen kommer köket, direkt efter badrummet.
å längst bort mitt vardags rum.



och så här ser hallen ut när man står i vardags rummet å kollar mot ytterdörren.


Sovrummet:





Badrummet:




så himla gött men tvätt maskin i lägenhet å torkskåp med.


Köket:





Vardagsrummet:











Skulle ha tagit kort på balkongen med. men det blev inget bra kort för de va för mörkt där ute.
men jag har i alla fall en jätte stor balkong, åh ja bor på tredje våningen. alltså längst upp.
åh jag har en otroligt vacker utsikt. speciellt när det är mörkt ute. för då ser man ut över stan med alla fina
tända lampor överallt.
Så nå va tyckte ni om mitt lilla hem??




Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fint måste jag säga =)

2008-12-16 @ 19:41:00
Postat av: emelie J

Oj vad stor den är, vart ligger den och vad får du ge för den?

2008-12-16 @ 20:21:37
URL: http://banankungen.blogg.se/
Postat av: Marie

Stort GRATTIS till nya bostaden! Va fint du bor!

Du missade att bjuda mej på inflyttningsfesten föresten.Ha,ha,ha!Din bror kompenserade mej dagen efter i alla fall, när han lät mej göra filmdebut. Attans kul!

Ps.Du kanske har märkt att jag tagit paus i min egen blogg.Nåväl, jag tänker råda bot på det, så håll utkik!

2008-12-16 @ 21:56:24
Postat av: Tjoppalanta

Hej.

Tack för kommentaren på farfars begravning. Jag tycker oxå att det e en fin dikt. tänkte jag skulle hitta den riktiga så kan ja skicka den till dig då.. :) Fin lägenhet förresten. hur stor e den? Gött att gunnarsson hjälpte dig med det så du slapp flytta hem till mamma igen.. :P

Träffade honom härrom dan förresten.. :) Fortfarande lika snygg.. :P hehe..

Men ha det fint!

Kram

2008-12-17 @ 09:30:35
URL: http://blinktwice.blogg.se/
Postat av: Henke

Tjusigt angel :) Ser ut som du fått det riktigt mysigt i alla rummen :) Parkett i köket? Deluxe ;)

2008-12-17 @ 19:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0