no drugs.

Yes no drugs, only p-piller haha. ne men seriöst, jag har slutat med mina panik ångest tabletter. det hela började med att jag inte kände någon skillnad när jag tog dom, så för någon månad sen slutade jag helt med dom. men de hela varade bara typ i en vecka, eftersom att jag blev sjuk å dålig av att inte ta dom. så jag började att ta dom igen, å kom snabbt in i samma rytm igen å mådde mycket bättre. åh då insåg jag att jag verkligen var beroenda av dessa dumma tabletter. så jag var duktig och tog två om dagen, vilket läkaren hade sagt att jag skulle göra. MEN när jag flyttade så råkade dom packas ner ,och jag visste inte vart dom var. så jag bestämde mej en en gång att försöka sluta med dom. så får man inte göra egentligen utan läkarens tillstånd, men jag tyckte det var onödigt att ta dom, om jag endå inte kännde någon skillnad. å denna gången funkade det jätte bra. jag har vart piller fri i över en vecka å jag mår ganska så bra endå. så varför börja ta dom igen då?? det är ju bara onödigt. får prata med min läkare nästa gång jag ska dit den 23de december. annars så är jag ledig i dag. vilket är härligt. jag ska promenera ner till stan å köpa present till elina som fyllde 21 den 6e december. åh hon kommer hem till mej i morgon så då kan jag ge henne presenten. i kväll är det också idolFINALEN å den måste ses. ja så nu vet ni va som händer för mej denna fredag. kanske bloggar av mej lite senare igen. älskar att blogg. Ha en underbar fredag om vi inte hörs mera idag. Puss o kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0