my new life has started.

i dag har jag vart super duktigt fast jag va helt slut å trött i dag, så åkte jag endå å tränade med min syster. så nu kan ja verkligen ligga på soffan med gott samvete. annars så började ja kl sju i morse. å efter två timmars sömn i natt va det inte så rockigt att jobba. powernappade lite när ja kom hem innan de va dags för tränandet. så nu sitter ja här i min soffa vid min underbara dator å är verkligen sjukt trött. skall bli så himla skönt att få sova sen. å i natt kommer jag nog kunna sova hur bra som helst. super skönt att ja inte börjar föräns halv tolv i morgon med. men skall köra mamma till jobbet som börjar sju. eftersom att min bil fortfarande är paj så får jag å mamma turas om, om hennes bil. jätte snällt av kära lilla mammsen. ändrade planer på nyår förresten. blir fest i lindome i stället. hos min kära föredetta arbetskamrat erika. skall bli hur mysigt som helst. var ett tag sedan jag träffade henne med så de ska bli jätte kul. annars så får ni ha en bra måndags kväll. för nu ska ja slappa på soffan innan de e dags för sängen.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Henke

..zzz...trött här också...ska försöka hinna ringa å säga godnatt innan jag somnar över tangentbordet hehe :) kram

2008-12-29 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0