kortedala/begravning!



i dag har det varit en osminkad sanna som ni ser på bilden, och det är inte ofta det händer eftersom att jag är väldigt fåfängd av mej. men men ja orkade inte helt enkelt att piffa till mej idag. dagen började med att jag körde mamma till jobbet som började halv nio. å då passade jag på att smita in på willys å handla färska frallor så att ja kunde unna mej en lyxfrukost. efter det så kommer mormor å morfar hit å fikade. mycket trevligt. efter fikan så körde jag dom till kortedala, där dom skulle på begravning. min mormors systers man hade dött. så tråkigt å hemskt när människor dör. jag kände inte han som dog men jag sörjer för hans nära å kära som har förlorat sin pappa/morfar ja allt va det va. nu ringde lilla mammsen ska åka å hämta henne på jobbet nu. hörs kanske sen bloggen.
puss o kram..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är en riktig goding du!

2008-12-11 @ 18:29:49
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0