jag är livrädd för att leva å dödsrädd för att dö...

Älskling vi ska alla en gång dö. ja så är ju livets gång. i dag har det verkligen varit en skit dag igen. dagen började bra i alla fall när ja å min lille bror spelade guitar hero som är kul som helst. men sen när ja kom hem igen så kom tårarna igen. allt kändes jätte tungt å jobbigt. har verkligen varit jätte ledsen å nere i dag. å de ja har skrivit i min rubrik stämmer verkligen. jag är livrädd för att leva å dödsrädd för att dö. jag är också livrädd för att bli kär att öppna mej för en annan människa är inte de lättaste. vill bara få känna lycka igen. vill inte känna mej såhär å ledsen å ensamt. vill ha någon att krama. någon att dela allt med. men ja som sagt jag är livrädd för att leva å dödsrädd för att dö..





Kommentarer
Postat av: Mamma

Sanna du är underbar.

2008-12-27 @ 04:57:04
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0