inget internet:(

som ni kanske har märkt har jag inte uppdaterat på ett bra tag. och det är inte för att jag har tröttnat eller nåt sånt. för ja älskar verkligen att blogga å skriva av mej lite då å då. anledningen till att det har vart blogg stopp ett tag nu är att jag har flyttat till en ny lägenhet å har helt enkelt inget internet där ännu. å tror mej de suger verkligen. för jag är verkligen beroende av min blogg. men jag har i alla fall beställt internet dit men det kommer att ta upp till två veckor innan jag får det på posten. så otroligt seeegt att vänta. men men det kommer i alla fall. bröllopet gick super bra. det var jätte trevligt. bilder kommer senare när ja har fått i gång mitt internet. hinner bara skriva av mej en snabbis här nu hemma hos mamma innan vi ska gå på kalas. min kusin har fyllt nitton. på den senaste tiden har jag haft fullt upp med flytten. har även köpt en lap top :) Så nu ska de jävlar mej bloggas när jag får mitt internet. men vi hörs i veckan bloggen. för nu ska ja på kalas. Puss o kram ;)


Kommentarer
Postat av: Henke

Hoppas dom är kvicka på att leverera ditt nya bredband :) kram

2008-12-07 @ 19:03:45
Postat av: Mamma

Det dröjer nog inte länge innan du får ditt bredband. Kram M

2008-12-07 @ 21:12:52
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0