i miss you dad :(

i dag har verkligen allt kännts skit. får sånna dagar väldigt ofta tycker jag nu för tiden. känner mej jätte nere å ledsen å sitter med tanken i huvudet att min pappa inte är i livet längre. å de känns så fruktansvärt jobbigt när den tanken strömmar i mitt huvud hela tiden. å då får jag också tanken på att ja aldrig skulle klara av att förlora en närstående igen. jag skulle inte orka gå igenom en sånhär sak igen. för det har gått tre år sedan sen min pappa dog å minnena blir allt bara starkare å starkare å jag blir bara ledsnare å ledsnare. det är ofta jag ligger å tänker på den hemska sidan jag fick se av min pappa. som när han ligger på dödsbädden å är döende. de e nog ta mej fan de hemskaste å ondaste jag vart med om. när man heller inte kan göra nåt. det är så jobbig att behöva fira ennu en jul utan min pappa. har aldrig saknat en person så mycket som jag saknar min pappa. min högsta önskan på denna jord är du kunde komma tillbaka till oss här nere som saknar dej så mycket så att det gör ont. tårarna bara rinner å rinner nu för det är så hemskt allt detta.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade vännen jag vill ge dej en STOR KRAM nu!

Älskar Dej...

2008-12-21 @ 19:28:39
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

ursch :( stor kram sötis

2008-12-21 @ 22:21:23
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/
Postat av: Henke

Angel..jag förstår att det känns jättejobbigt, kanske speciellt nu när det närmar sig jul också. Men, du får inte se det som att du förlorat honom - det har du inte sålänge du har minnena kvar. Och jag vet att du tänker på honom varje dag, att hans kort finns hemma hos dej - han finns med dig i allt du gör, angel.



Jag hoppas du får en underbar jul, för du är en underbar vän :) Stor julkram :)

2008-12-22 @ 09:51:04
Postat av: Mamma

Tack älskade gumman för hjälpen i dag.

2008-12-22 @ 23:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0