här va de jävlar mej fest....

ja de va verkligen party i går. helt galet. började med förfest hemma hos mej med lillebror,sara,henke,fredrik å malin. å lilla anne kom förbi med :). å min syster å hennes lilla barn kajsa kom också förbi. å så lilla daniel. å så va ja å lillebror nere en stund hos malin för att se hur hon bor. jätte fint hade du malin å så himla roligt att du följde med ut gumman. vi hamnade på berså. helt ok ställe. fast de va inte så mycket folk ute. de va lite synd men jag hade hur kul som helst endå. sen så gick ja å malin vidare till golden days. fråga mej inte varför haha men men. sen blev vi ganska så tankande så malins gulliga pojkvän mikael kom å hämtade oss å körde hem oss. jätte gulligt verkligen. ja kvällen va hur ball som helst i alla fall. nu kommer lite bilder från i går.




gårdagens party outfit...




Syster :)




sara å kajsa :)




Kajsa å fredrik




Henke å sara



grannen malin å jag :)




Robin å Fredrik vimmel bild från Berså




Sara, jag å malin vimmelbild från berså.

Ne nu ska jag hoppa in i duschen för snart kommer carro å hälsar på med sin son Vincent.
skall bli så himla kul. ha en underbar lördag mina kära.
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sicka goingar ni är allihopa men vad gör Kajsa??

2008-12-27 @ 15:51:46
Postat av: jojjo

fina bilder :D fick du ngt ragg då???;)

2008-12-27 @ 19:57:26
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken fin klänning du hade :D och vad glad jag blir att läsa att du hade roligt!

2008-12-28 @ 00:09:17
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/
Postat av: Brosan !

Askul va de !! =D

2008-12-28 @ 12:03:12
URL: http://www.wexey.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0