det som inte dödar, det härdar.....

i dag har jag träffat min doktor och de gick faktiskt väldigt bra. jag fick men vilja igenom, precis så som jag hade planerat.
så nu ska ja börja jobba som vanligt igen å så behöver ja inte ta mina piller nåt mer. vilket är skönt. för ja vill gärna klara mej själv å inte ta hjälp av några små piller. så nu e ja snart viking som vanligt igen. frågade också doktorn om mina jobbiga hosta som aldrig vill ge sej. den jag har haft sedan hultsfred. trodde ett tag att jag hade fått HIV i halsen haha men de va de icke. dom tog massa prover på mej å ja ska träffa en specilalist läkare å så ska dom utreda varför jag har denna hemska hosta. dom tror att det är någon typ av allergi. så nu har jag fått nåt astma sprejs liknande som ja ska ta för att kunna sova å slippa hostan. men som sagt det som inte dödar. det härdar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

KRAM

2008-12-24 @ 08:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0