den jäveln är tillbaka ;(

att denna hemska panik ångest kan ta över min kropp å göra mej så svag å ledsen är helt sjukt egentligen. jag som var så stolt över att jag slutat med mina tabletter. men i dag gick det inte. fick ta en utav mina lugnande medeciner för nu känns verkligen allt skit igen. helt nere på noll. ungefär så som det kändes i början innan ja sökte hjälp. jag som har kännt mej så stark dom senaste dagarna. jag vill inte sjunka ner till noll igen. jag pallar inte igen. men tyvärr så är den här igen. just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. tårarna vill inte sluta rinna å ja känner mej bara så meningslös.
jag försöker hela tiden vara stark å glad å possetiv utåt men i bland har man inte den energin. jag orkar inte mer snart.
jag behöver en kram nu.......


Kommentarer
Postat av: cissilino

KRAM

2008-12-14 @ 23:56:42
Postat av: Elina

Du får en stor kram av mig hjärtat! Du är bäst!

2008-12-15 @ 16:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0