Tack för en trevlig kväll.

I går var det en mycket trevlig ute kväll här i lilla Kungsbacka. Kvällen började med en mycket god räkfrossa på rumpan bar. Å slutade med kareaoke på görans. Det var min lilla mamma som skulle ut med några kompisar å äta. Så jag å Angelica bestämde oss för att hänga på. För Angelicas mamma å min mamma är kompisar. Så självklart var både Angelicas mamma och mormor med ute. Sen var det tre tanter till som hängde på. Men det var nog ta mej fan dom ballaste tanterna jag har träffat. Speciellt Angelicas mormor. Hon va så himla stört skön.
Så det blev en jävla massa flaskor vin å sen var tanterna i gång. Haha. Så tack för en underbart rolig kväll.
Detta måste göras om. Nu ska ja hoppa in i duschen. För i dag blir det en liten road trip till tjörn med lilla bettan. 
Vi skall hälsa på Simon å Matte. Så ha det fint alla. Puss o kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0