Sjukt laddad....

Håller på å städar min lägenhet nu.. Så nu tog jag en liten paus medans disken i diskstället torkar. För det tråkigaste som finns är att torka disk. Så min disk får alltid självtorka. Sen har jag bara dammsuga köket å vardagsrummet kvar som skall göras. I kväll blir det party. Utgång i göteborg med tjejerna. Det blir willys tjejerna å angelica. Å så ska vi nog träffa sara å lill matte med. Mycket goa människor. Annars så e jag sjukt laddad. Har tagit fram kläder jag ska ha på mej. Skall snart gå hem till min mamma å hämta en vinare. Annars så e kvällen mest inriktad på sprit. Men får växla med lite vitt vin med. Elina ska med antagligen titta förbi å ta några öl hemma hos mej innan hon sticker i väg på poker kväll den svikaren. Jag ville ju att hon skulle med oss ut ju. Men kul att hon tittar förbi en stund i alla fall. Dom andra tjejerna ska vi möta inne i stan för dom skulle ut å äta innan. Men jag å angelica e för panka så vi får dricka sprit istället för att följa med dom ut å äta. Annars så vet jag inte vart vi hamnar i kväll men göteborg blir det i alla fall.. Skriver mer i morgon  när jag antaglifen har ångest.. Hehe.. :) Ha nu en riktigt trevlig kväll flickor å pojkar för de ska ja fane med ha..

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Henke

Hoppas och antar att det blev fetös :) Bara du inte blev för illa bakis hehe ;)

2008-08-24 @ 08:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0