Party hos systrarna Hauge!

Både i Måndags å i går var det party hemma hos systrarna Hauge. Det var jätte trevligt å de blev både öl, sprit å grillning. Massa goa människor var där. Synd bara att ja blev så trött å deckade vid elva. Men i dag e jag sjukt party sugen. Men eftersom att jag skall köra bil till Norrland i morgon kl sex på morgonen så kan jag ju bara glömma att parta. Här e några bilder från i går å i måndags :)



 
Lilla Nate :)



Lucifer Jonas.



Lillebror å Amanda :)



Lilla Olle :)



Fylle Sara å jag :)



Min going Elina :)



My sister.



Amanda å bettan :)



Elina å Sofie :)


Nu ska jag gå å packa..
Ha de så bra alla :)
Puss o kram!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0