Oh boy!

Första gången jag hörde Miss Lis låt oh boy komma ungefär denna tanken upp,: "Va fan e detta för gay låt". Men nu bara älskar jag den. Den är så annorlunda mot all annan musik som spelas på radion. När ja hör på den tänker jag på en låt som kom på 70-talet. På nått sätt låter den så gammaldags. Och på ett annat sätt blir man på så jävlans bra humör när man hör den. Man blir också ganska så full i skratt när man tittar på musik videon till låten. Det ser ut som att Miss Li å hela orkestern är intryckta i en hiss. Ganska så kul ide att komma på att musik videon skall vara inspelad i en hiss. Hm undrar om det var Miss Li själv som kom på denna balla ide.




Annars så är jag på himlans bra humör i dag. Älskar när veckan är full av massa roliga saker som skall göras. Speciellt också när man har semester.

Idag: Först snabbt besök på ungdoms mottagning. Förnyelse av p-piller recept. Efter det skall jag träffa galna Bettan å hitta på lite bus med henne. I kväll är det rumpan bar som gäller. Skall ut å äta med mamma å hennes kompis Marie, som har en dotter som är min kompis Angelica. Sen kommer det nog med mer kompisar till mamma å marie. Kommer nog bli himlans trevligt.

I morgon Torsdag: Jag å galna Bettan skall göra en liten road trip till Tjörn å hälsa på Simon å Matte dessa hel galna pojkar. Så det kommer nog att bli lajbans. Så himla länge sen man träffade dessa sköna män. Haha..

Fredag: Då blir det utgång med galna Bettan i stora staden Göteborg.

Lördag: En liten road trip ner till skåne, hem till Elinas mamma på kräftskiva. Nate hoppas du inte sviker mej å åker med på denna road trip. Det är ju så tråkigt att köra bil till skåne alldeles själv.

Söndag: Då blir det att köra hem från skåne.

Hoppas nästa semester vecka med blir full av bus.
Nu ska jag äta frukost.
Ha det så bra alla..
Puss o kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0