Mys Fredag!

I dag blir det myskväll med räkor och vitt vin hemma hos min mamma som gäller.. Min bror å hans tjej kommer också att vara där. Så det blir mycket trevligt.. Blev riktigt nöjd med mitt badrum i dag med som jag skurade från golv till tak.
Har också spikat upp en ny å fin tavla i badrummet så att det inte ser så tomt ut på ena väggen. I morgon blir det utgång i stan med tjejerna. Mycket trevligt.. Längtar som bara den. Ne nu ska ja åka hem till mammsen. Hon ska hämta upp mej med linconen fast det bara är 500 meter typ haha.. Men det är endå på väg hem från jobbet för henne å jag har aldrig åkt i den... Puss o hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Henke

Alltid nice med wine :) Och att åka Lincoln är minsann coola takter ;)

2008-08-23 @ 08:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0