I want you body, not your heart....

Sitter här i handduk och har precis kommit upp ur ett otroligt skönt och avslappnande skumbad. Sitter här och tänker på att det är söndag och att dom flesta har ångest för gårdagens bravader. Och ångest för att dom flesta skall jobba i morgon då det är en vanlig måndag. Men jag har inte den minsta ångest. För i går var jag nämligen hemma och tog de lungt. Och jag skall inte jobba i morgon eftersom att jag har en hel vecka semester kvar vilket är underbart. I dag skall jag ha en liten städ dag vilket behövs i bland. Och det är så tråkigt att städa men visst blir man nöjd när det väl är gjort. Jag har bestämt mej för att jag skall bli rik så att jag kan skaffa mej en personlig städare som städar för mej. Och då behöver jag aldrig städa. Eller varför inte skaffa en kille som både är bra på att städa och laga mat. Har börjat lyssna väldigt mycket på Lasse Lind. Hans låt som heter VI är ju hur fin som helst. Kan lyssna om och om på den utan att tröttna. Jag är ganska så svag för kärleks låtar och ballader. Man blir så kär när man lyssnar på sådan musik.
Ne nu skall jag gå å sminka mej och klä på mej för att sen gå å handla.
Ha en jätte bra söndag alla..

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0